Muntanyisme.cat

ID:363649

Keywords:

Muntanyisme,cat

Description:

Muntanyisme.cat

Top webs

Afegeix la teva web

Avui destaquem : La Font de Vilapou d’Olesa de Montserrat

Per arribar a aquesta Font de Vilapou, cal fer ho pel carrer dels Tintorers que passa per la Zona Industrial de Vilapou, seguirem entre cases i conreus, fins arribar al camí de Vilapou, concretament a la dreta del carrer i … Continua llegint...

Sant Llorenç del Munt - Les Arenes - Roques de l'Aguilar - Via Diedre de mitja nit - 20/10/2022

Ahir, en Ramir ens va dir que tenia intenció d'anar a Les Arenes amb el seu company en Vicenç, just nosaltres teníem intenció de tornar-hi, doncs el temps no era massa bo i només disposàvem d'unes horetes al matí.Avui, hem pujat el joc de totems...

Illes Gregues. Segona part: Paros, Antiparos i Santorini.

Com que no hi ha actualment ferri des de l'illa de Ios fins a Santorini, hem de buscar una altra illa. Aquesta és Paros, no està tan ben ubicada a la ruta entre Naxos i Santorini, però a canvi tenim dues illes (Antiparos) al preu d'una.Paros està...

246. Ruta del Ter (variant) entre Celrà i Flaça passant per Bordils, Sant Joan de Mollet i Sant Cebrià

Dist. 14,7 kmDesn. inapr.

Arbres – El Pi gran del Pèlag Gran de Vilobí del Penedès

Tot abans d’arribar al pèlag Gran, en Vilobí del Penedès, a la dreta del camí i a un nivell més alt, hi ha aquest destacat Pi. Pi, amb un gruixut tronc i alt. Amb unes bones branques en tot ell. … Continua llegint →

Via Terestel a l'Agulla del Mirador o Cara de Mico. La Plantació. Montserrat. 11-06-2022.

L'Agulla del Mirador vista des de La Campana Som al mes de juny i cal escalar a l'ombra, per això aquest dissabte anem a l'agulla del Mirador o Cara de Mico al capdamunt de La Plantació; som...

Turó d'en Vives. Montnegre.

22 d'agost de 2022Canvi radical, del Pirineu per sobre dels 3000, a la Serralada Prelitoral. D’un mar de granit a un mar d’alzines, faigs i castanyers…Un altre dels pendents que tenia moltes ganes de visitar: El Parc natural del Montnegre i el...

La protesi

DIMECRES, 19 D'OCTUBREDesprés de molts dies d'intentar coincidir, avui si que podem quedar amb el Josep.La proposta que tinc al cap és anar a la Roca Gran de Ferrus per fer la darrera via que s'ha obert i que per la zona on puja fa la sensació...

Avui visitem: La Font del carrer Major de Canyelles

La Font del carrer Major, esta en aquest carrer i a sota de l’església de Santa Magdalena i el Castell de Canyelles. Es una Font feta de rocs petits en tota la seva infrastructura, l’aigua va a parar a una … Continua llegint →

Integral pilar martinez

DISSABTE, 15 D'OCTUBREEl dijous passat en Ramon va deixar al cotxe una jaqueta i cal tornar-la per aixó hem quedat en trobar-nos a Ca l'Anna per esmorzar i veure'ns.Avui com sempre que puc pujo a esmorzar i veure als companys, aquesta vegada amb...

Via MANYOS. PRENYADA. MONTSERRAT.

20/10/22. La via Manyos és una de les clàssiques de la Prenyada, encarà que queda eclipsada per la Gómez-Xalmet, que comparteix els dos darrers llargs. Aquesta via ja l'hem fet, però com no està al Bloc ja és una bona excusar per anar-hi. El dia...

Circular integral pel cap de pont de sant oisme

Avui he recorregut el que seria el cap de pont de Sant Oisme. He fet un itinerari circular fent un recorregut integral del cap de pont.Perdoneu però em cal fer una introducció històrica: En caure el front de l'Aragó(març de 1938) els...

Sant Llorenç de Montgai - Paret del Pont - Via Lo Gall Llop - 18/10/2022

Tornem a la Paret del Pont, i és que l'altre dia ens vàrem quedar amb ganes de fer la darrera via oberta a la paret: Lo Gall Llop. Aquesta via ha estat oberta per en Juan Gutiérrez el passat 20/5/2022 i la va dedicar al company...

Edifici Jufré de Folgueroles (Osona)

L’edifici Jufré està situat en el carrer de l’Onze de Setembre, 9 amb cantonada amb el carrer de Puigjaner de Folgueroles. És un edifici molt original, la construcció està inspirada en les formes orgàniques “gaudinianes”. En les...

Tàtars de Crimea a Busa.

Repetim avui, amb una bona calor abans del canvi de temps, aquesta darrera via oberta a la cara sud de Busa: Tàtars de Crimea. I en surto amb un sentiment de desconcert vers la ressenya original ja que els graus em ballen una (bona) mica.Penjat uns...

Tourdera: Sant Marçal - La Costa del Montseny

El Tourdera és un camí de gran recorregut que segueix el curs del riu Tordera des del seu naixement al Montseny fins a la seva desembocadura a prop de Blanes. Després, puja seguint la Riera d'Arbúcies fins al punt d'origen, formant...

*** Dani Vera (200, 6a/A1), Achar de Alano (pilar NE), Ansó

Divendres, 12 d’agost de 2022És inevitable, cada cop que vinc a Anso cedeixo a l'atractiu d'Achar de Alano. No sé quin magnetisme té aquesta serralada que m'atrau irremissiblement tot i saber que l'hivern és despietat amb la seva roca. De...

Llibre recomanat : 101 Plantes medicinals i aromàtiques silvestres de Catalunya

Autors : Toni Llobet | Imma Espel Il·lustracions : Toni Llobet Mini-guia completa i il·lustrativa sobre plantes medicinals i aromàtiques silvestres que es poden trobar a Catalunya Les plantes remeieres, amb aplicacions medicinals i tot sovint...

Via TOMÀQUETS D'AMAGATOTIS. LA PALLETA. TRIÓ DEL MIG. L'ARTIGA ALTA.

8/10/22. Després de 10 dies de "trekking" per Cap Verd, tornem a la verticalitat. Quedem amb el Ramir per anar a la via Tomàquets d'Amagatotis, que els dos la tenim pendent. Aquesta via va ser la primera oberta a l'amagada paret de la...

Pic de Baborte

1-2.10.22 Després d’una primera glopada de fred a inicis de tardor, pel primer cap de setmana d’octubre anuncien un temps esplèndid... És el moment de moure’ns cap al pic de Baborte, situat al nord de la Vall Ferrera a l’ombra de tota...

La Gorra Frígia, via Pilar Martínez

Una nova matinal d'escalada a Montserrat, aquesta vegada a la Gorra Frígia, una de les roques més característiques del massís, que ja havíem pujat moltes vegades per les diverses vies que recorren totes les vessants de les seves...

Esperó Voll Damm a la Meda Gran.

Tranquilitat absoluta avui a la Móra Comdal tot gaudint d'aquest estiuet de tardor a l'ombra de la cara oest de la Meda Gran. Sembla mentida que aquestes alçades d'any encara estiguem escalant amb màniga curta, a l'ombra i sense passar gens ni mica...

Fem una ullada fora de Catalunya : Ruta circular prop de Culla  de Castelló de la Plana

És una Ruta circular de 40′ prop de Culla en L’Alt Maestrat de Castelló de la Plana. La ruta passa per la font del Cabrit i l’ermita de Sant Cristòfol, del segle XVIII, situada al cim d’un tossal. Us passo … Continua...

Sant Llorenç del Munt - Les Arenes - Roques de l'Aguilar - Via: 1 Octubre. 16/10/2022

Després de fer la Via Carrero Blanco campeón de salto, baixem amb un ràpel de 60 metres per anar a fer la via 1 d'octubre.Us deixem la nostra ressenyaCom sempre el nom està ben indicatIniciant el primer llarg, una placa mantinguda de V,...

Sant Llorenç del Munt - Les Arenes - Roques de l'Aguilar - Via Carrero Blanco campeón de Salto 16/10/2022

Ens acostem a les Arenes i així anem taxant vies. Comencem per la Carrero Blanco campeón de salto que el nom i que cal portar poques cintes ja et fa pensar a veure si el salt el faràs tu. :-)La nostra ressenyaPeu de via ben marcatNomés...

Coves de zugarramurdi.

Descripció de la ruta; passejada tranqui-la, de menys de 4 quilòmetres i de desnivell quasi inexistent, que ens portarà a visitar les Coves de Zugarramurdi, o Coves de les Bruixes (Zugarramurdiko leizeak en basc), situades en el municipi de...

Daus Invertits

15-10-2022BerguedàMalanyeuParet del Davessó (Extrem Sud)Via : Daus InvertitsAvui és un d'aquests dies "Tontus", que ves per on cada cop són més habituals, ens passeml'esmorzar xerrant com sempre i es va allargant, poques ganes, els temes van...

Via CAFÈ, COPA i "CALIQUENYU" a l'Agulla dels Pelats. El Montroig

Diumenge 16 d'octubre de 2022Via oberta a cop de trepant amb més o menys encert, amb un primer llarg massa forçat i encaixat per donar-li una mica més de metres a la via. Coses que no entendré són el arrasar de vegetació un peu de via i una...

Sortida Rocaguinarda (Taradell)

...

Via Normal al Trencabarrals.

Després de vint anys cardant el pena per Sant Benet i els Gorros finalment s'han alineat els astres i ens hem anat a arrossegar a aquest monòlit tant ben parit. Ens ha semblat una via ben aèria i entretinguda, per treure's el barret amb la primera...

Avui coneixerem : La Font de can Solé d’Olesa de Montserrat

La Font de can Solé, està situada en el Passatge de la Font de can Solé d’Olesa de Montserrat. Antigament al costat de la primitiva font hi havia un safareig públic. Per sota hi transcorre l’aigua d’una de les mines … Continua...

Pas de l'Escalell, una vegada més

El barranc del Pas de l'Escalell és tot un clàssic. La proximitat a Barcelona, l'aproximació curta, el caràcter aquàtic i la dificultat moderada fan d'aquest barranc un dels més visitats. Quan les condicions són bones, amb un bon...

Cheroke expres

DIJOUS, 13 D'OCTUBREAquesta setmana, amb el dimecres de festa pel mig, estem tots disperstas i jo faig una crida atipica per sortir el dijous.Com sempre hi ha companys que m'ofereixen fer sortides mes o menys interessants, però aquesta vegada...

*** De Ansó a la Eternidad (150m, 6a/A1), Espolón de Paso, Ansó

Dijous, 11 d’agost de 2022Sóc de jardins salvatges, espais que respiren. Potser per això m'agrada tant Ansó. Verd incessant, escalar-hi és una pausa. Freqüentada per multitud de visitants de pas, les parets, però, cada cop esdevenen més...

Escenaris de la repressió a la ciutat de lleida: gràcies per venir

Primer de tot agrair als companys/es que van assistir a aquesta passejada pels entorns de la ciutat de Lleida. Era acte dins de les activitats de 2N,organitzat per la plataforma Lleida 1936 (Coordinadora per la creació d'un centre...

Sant Llorenç de Montgai - Paret del Pont - Via Covid-19 - 13/10/2022

Quan baixem de la via Del Salla Gran encara tenim ganes d'escalar així que ens posem a la via Covid-19.La nostra ressenyaLa via comença just a la dreta de la Del Salla Gran.Un primer llarg potent, però amb roca molt bona que permet anar...

El Francotirarock, 6a (115 m), Sòcol del Mont-Roig

Pam i Pepe ja tenien la primera ascensió d'aquesta via nova de Montse i Emili, al costat de la "Perdón por lo malo". No varen sortir gaire contents, però com no ens refiem gens del criteri de Pepe -una mica més del de Pam- ens hi posem amb...

Avui destaquem : La Font d’en Rovira de Viloví del Penedès

Per anar a la Font d’en Rovira, cal deixar la carretera BV-2127 i agafar la pista que porta a Les Graus ( masia rural), a l’arribar a dues cases, veureu a l’esquerra, un camí que us portaria a la Riera … Continua llegint →

Ferrada i escalada.

Aquesta setmana sortim dos dies. El dijous fem la llarga ferrada de Roca Narieda i el divendres la via Gasoil i Decibels, una via que te algun tram interessant però en general grimpes mes que escales.Nosaltres vàrem fer la darrera tirada de la...

Illes Gregues. Primera part: Míkonos i Naxos.

Després de la sortida a l'Aneto (3404 mts.) des de la porta de casa amb bicicleta, ens hem agafat uns dies de vacances i platja amb la Irene. Hem marxat a les Illes Gregues, només portem el bitllet d'anada de Barcelona a Míkonos i la tornada uns...

Arbres – El Pi gran de Sant Martí Sarroca

Aquest  Pi gran està entre l’Església de Santa María i el Castell de Sant Martín Sarroca. Es un pi de tronc gruixut i no massa alt, però si que disposa de grans branques en tot el Pi, sobre tot la … Continua llegint →

Tharsis a l'Ag. Salvat Papasseit.

Quan escrius una via al buscador i no en surt cap informació es desperten dos sentiments: l'un de -S'hi ha d'anar- i l'altre de -Segur que hi ha 'ratamorta'-. Doncs efectivament, hi hem anat i... 'ratamorta' i ben morta que l'hem trobat. Així que, de...

Sant Llorenç de Montgai- Paret del Pont - Via Del Salla Gran 13/10/2022

No hi ha com anar a escalar amb bons amics per celebrar l'aniversari. Ha estat un dia genial. En Ferran, l'Arseni i la Laura ho han fet possible.A la Paret del Pont, s'hi ha fet una restauració de vies, i també n'han obert de...

La Carla

12-10-2022BerguedàMalanyeuParet del DavessóVia : La Carla Comença el dia assentats al Bar amb un bon entrepà,,,mmm bon començament, sortim a l'exterior per prendre el Cigaló de referència, exposats a l'escalforeta de l'astre Rei... fins aquí...

15 anys de... l'Eva Baeza a la Paret de les Bagasses.

La part occidental de la paret de les Bagasses de Terradets encara hi ha molta roca per descobrir però, malauradament, ja no te la qualitat de la part central o oriental. L'Eva Baeza, repetida avui fa 15 anys, serpenteja per uns murs i desploms...

Visitem : La Font de Sant Pere d’Olesa de Montserrat

Per anar a la Font de Sant Pere, cal seguir el camí que surt prop del Km. 10 de la ctra. B-120 en direcció nord, abans d’arribar a l’ermita de Sant Pere Sacama, a l’esquerra veurem un cartell que indica … Continua llegint →

Cingles de vallcebre.

Descripció de la ruta; ruta circular que transcorre pel perímetre de l'àmplia cinglera de Vallcebre. Una muralla natural de pedra calcària que es pot veure des de molts indrets de la comarca, i des de la qual podrem gaudir d'espectaculars...

Magic line, 6b (45 m), per la Via del Nus, 6a (120 m). Sòcol del Mont-Roig

Avui quedo amb la Lyn, que fa dies que no escalem plegats i com està sortint d'una lesió li apeteix fer alguna cosa curteta. La idea és provar la nova del col·lectiu DKP, "la via del Nus", però resultarà que a l'alçada de les vies...

** Pilichan (75m, 6a) i Barón Rojo (90m, V+), Narieda Oest, Alt Urgell

Dimecres, 20 de juliol de 2022L'oest també té el seu atractiu, minimalista i concentrat en els pocs metres d'un pany de paret que ens regala sacrosanta ombra. No sé ni com definir aquesta porció de Narieda, esquitx de muralla amb un parell de...

Mola de Genessies – 100 cims (710 m)

Dijous 13 d’octubre de 2022MatinalHora de sortida: Set del matí. Ubicació: Comarques dels Baix Camp i de la Ribera d’Ebre. Temps aproximat: 3 h 30 min (5,5 km) Desnivell: 260 m (acumulat) Dificultat (1): Mitjana.Programa:...

RSS Contacta Muntanyisme.cat El cercador d'articles d'esports de muntanya

TAGS:Muntanyisme cat

<<< Thank you for your visit >>>

Websites to related :
Saint Maron Publications &#8211;

Skip to navigationSkip to contentSaint Maron PublicationsReligious Books and MaterialsMenuThe Maronite VoiceMy accountCartCheckoutCatecheticsMaronite

Morrelli & Melvin Design and Eng

Racing TF10 Nacra 17 Nacra 15 Youth America's Cup 72 Team

Coming to the USA! - Find a cat

Cat in a flat Coming soon to the USA! Excellent based on 181105 reviews Hello Cat Lovers! We’ve made

Petit credit sans justificatif p

MontantTypesOrganismes de créditCarte de financementSimulation gratuiteVotre mini pret instantané sans justificatif en quelques clics !Besoin urgent

CCE ORGANISATION - AGENCE HUMAIN

Pomango | Jouets/Jeux éducatifs

"); } else { win._boomrl = function() { bootstrap(); }; if (win.addEventListener) { win.addEventListener("load", win._

Home | Darren Lombardo Wicomico

:root{--color_0:255,255,255;--color_1:3,13,20;--color_2:11,41,59;--color_3:19,58,82;--color_4:247,247,247;--color_5:253,204,0;--color_

Home - Chautauqua-Cattaraugus Li

Skip to contentAbout UsCCLS ProfileSystem PoliciesSystem Hours &#038; DeliveryDelivery ScheduleLocation of CCLS HeadquartersBoard of TrusteesTrustee R

On Time Fab : Design & Metal Fab

Menu HOMESERVICESCAPABILITIESQUALITYABOUT USSHOWCASE Fabrication & Millwright ServicesOn Time Fab, Inc. provides general and custom desig