Eventy dla firm i imprezy integracyjne Wisła - BCCROSS

ID:316895

Keywords:

firm,dla,Eventy,imprezy

Description:

Szczegóły Park Linowy Park linowy to oprócz wspaniałych wrażeń estetycznych także spora dawka adrenaliny i dobrej zabawy. Szczegóły Imprezy integracyjne Chcesz zorganizować wspaniałą imprezę integracyjną?
BC Cross zaprasza do Wisły!
Gwarantujemy niezapomniane przeżycia! Szczegóły Samochody Terenowe Z BC Cross możesz przeżyć prawdziwy
rajd off-roadowy w nowoczesnym
samochodzie terenowym. Szczegóły Ścianka wspinaczkowa Niesamowite wrażenia oraz satysfakcja po zdobyciu szczytu, to wszystko przeżyją uczestnicy wspinający się po ścianie wspinaczkowej

Nasze Atrakcje

Poznaj nasze atrakcje, dzięki różnorodności oraz elastyczności, jesteśmy w stanie zapewnić najlepszą rozrywkę naszym klientom Atrakcje Letnie Atrakcje Zimowe

Imprezy Integracyjne

Chcesz zorganizować wspaniałą imprezę integracyjną? BC Cross zaprasza do Wisły! Gwarantujemy niezapomniane przeżycia! Mamy własny, atrakcyjnie położony teren.

Samochody terenowe

Jazda po polskich drogach, pełnych dziur i niebezpiecznych miejsc jest niezwykłym wyzwaniem, jednak nie o takie wyzwania kierowcom chodzi.

Park Linowy

Są osoby, które lubią chodzić własnymi ścieżkami. Jeżeli jesteś jedną z takich osób – koniecznie skorzystaj z atrakcji parku linowego i ściany wspinaczkowej BC Cross

Ścianka Wspinaczkowa

Proponujemy Państwu 7 -metrową skałkę wspinaczkową,  która pozwoli wam spróbować swoich sił na 4 trasach o zróżnicowanym poziomie trudności.

Team Building

Połączenie dobrej zabawy, zastrzyku adrenaliny oraz nauki o zespole. Ma on na celu poprawę kontaktu między ludźmi, rozwiązać problemy komunikacyjne.

Turniej Tenisowy

Dysponujemy kompleksem z 4 kortami ziemnymi, profesjonalne przygotowanymi, wypożyczalnią sprzętu tenisowego.

Paintball i strzelnica

Nie trzeba być żołnierzem czy komandosem, by poczuć się jak oni. Wszystko dzięki paintballowi – wspaniałej zabawie dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku.

Quady

Quady cieszą sie ogromną popularnością wśród ludzi zorientowanych na dobrą zabawę w trudnym terenie. Dla naszych klientów najważniejsza jest dobra zabawa

Offgolf

Mniej znana odmiana tego sportu – offgolf powoli buduje swoją popularność, zdobywając coraz większą rzeszę miłośników. Teraz i Ty możesz poczuć, jak wspaniały jest offgolf.

Skutery Śnieżne

Skutery śnieżne są idealnym pojazdem w ciężkich, zimowych warunkach, gdzie inne środki lokomocji okazują się zawodne. Sprawdź naszą ofertę

Wypożyczalnia sprzętu

Jazda na nartach i snowboardzie wcale nie musi się wiązać z zakupem drogiego sprzętu, który wykorzystamy zaledwie kilka razy, a przez resztę roku będzie bezużyteczny.

Szkoła Narciarska

Białe szaleństwo z BC Cross to gwarancja świetnej zabawy. Szkolenia prowadzą doświadczeni instruktorzy Polskiego Związku Narciarskiego oraz Snowboardowego

Szkółka „Rudolf”

Zapraszamy na kursy narciarskie do Przedszkola narciarskiego „RUDOLF”! Nasze kursy przeznaczone są dla dzieci od 5 roku życia. Są to szkolenia narciarskie.

Cemtrum Fischer

Decydując się na zakup sprzętu narciarskiego warto wcześniej wypożyczyć i przetestować sprzęt, aby mieć pewność, że sprzęt, który kupujemy będzie tym najlepszym.

Rakiety Śnieżne

Pobudka wczesnym rankiem i wyprawa na rakietach śnieżnych po świeżym śniegu sprawi, że poczujesz się niczym podróżnik i odkrywca eksplorujący nieznane tereny.

Skitury

Skitury to połączenie długich górskich wędrówek z elementami narciarstwa zjazdowego

O Nas

Istniejmy na rynku od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku.

Zaczynaliśmy od prowadzenia wypożyczalni sprzętu narciarskiego i snowboardowego. Szybko rozszerzyliśmy działalność o sklep sportowy, a ofertę wypożyczalni powiększyliśmy o skutery śnieżne, natomiast latem wypożyczaliśmy quady i rowery.

W tym czasie zaczął się w Polsce boom na różnego typu imprezy integracyjne. Pracodawcy zaczęli dostrzegać, że taka forma motywowania pracowników skutecznie przekłada się na ich efektywność w pracy. Wykorzystując koniunkturę oraz swoje doświadczenie, postanowiliśmy zająć się organizowaniem imprez dla firm.

Decyzja ta okazała się strzałem w 10!

Poligon Pasieki

Na leśnej polanie przygotowaliśmy dla naszych klientów teren, na którym mogą spędzić aktywnie swój wolny czas.

Dla Firm

Kontakt

Jeśli masz pytanie skontaktuj się z Nami, dołożymy wszelkich starań aby odpowiedzieć na wszystkie pytania.

BCCROSS – Nowa forma Rozrywki

Co wyróżnia naszą ofertę?

Sprawdź dlaczego warto nam zaufać, istniejmy na rynku od początku lat dziewięćdziesiątych

DOŚWIADCZENIE

Posiadamy 20 lat doświadczenie, istniejmy na rynku od początku lat dziewięćdziesiątych.

ZESPÓŁ

Trzon naszego zespołu tworzą licencjonowani instruktorzy narciarscy i snowboardowi oraz ratownicy górscy

SPRZĘT

Zgromadziliśmy najlepszy sprzęt do różnego typu aktywności, dzięki temu dysponujemy tylko sprawdzonym, atestowanym sprzętem najwyższej jakości.

TEREN

Posiadamy jeden z najlepszych terenów w Polsce do organizacji plenerowych atrakcji

Opinie o naszej firmie

Poznaj opinie oraz referencje naszych klientów, dla których mieliśmy przyjemność organizować eventy

"Organizacja"

Doskonała organizacja imprez, bez zastrzeżeń

Jarosław W.

"Obsługa"

Udana zabawa, w szczególności autem terenowym. Bardzo spokojny instruktor, rzeczowe wskazówki. Świetnie spędzony czas.

Jacek P.

"Specialiści"

Adrian instruktor od deski!!! Super gość:):):) Od zera ogarnął mnie:). Wnoszę wniosek o premię finansową dla tego Pana

TAGS:firm dla Eventy imprezy

<<< Thank you for your visit >>>

Websites to related :
Drukarnia24.com - drukarnia cyfr

Z nami możesz więcej!Skorzystaj z naszej szerokiej oferty, ponieważ z nami możesz więcej! Szybkie linki ePROMEDIA.PL Długopisy.biz zlogo.pl Prom

Osobné a úžitkové vozidlá |

Modely Vyberte si svoju Toyotu

Web Design and Graphic Design fo

Navigation HomeAboutServicesClientsStudioPortfolioBlogContact HomeAboutS

Kaufman & Canoles - Business Law

Contactmail About UsCommunity InvolvementKaufCANcaresDiversity &#038; InclusionOfficesFrequently Asked QuestionsHistoryManagementTerraLex®AttorneysO

Business Lawyer | The Bachman La

:root{--color_0:0,0,0;--color_27:207,106,106;--color_1:255,255,255;--color_2:0,0,0;--color_3:0,136,203;--color_4:255,203,5;--color_5:2

Proffsig städfirma i Lomma, Bj

Hem Tjänster Våra områden Trelleborg Lund Malmö Lomma & Bjärred Om oss Kontakta oss Din Städfirma i Lomma & BjärredOavs

Städfirma Malmö - Malmö Flytt

Hem Tjänster Våra områden Trelleborg Lund Malmö Om oss Vår flyttfirma Kontakta oss Din Städfirma i MalmöFå tid över ti

IT firme u Nišu

Blue & Co., LLC &ndash; Accounti

Contact Us Contact UsServicesCOVID-19 Recovery StrategiesAssurance ServicesEmployee Benefit PlansLease StandardSOC Reporting ServicesTax Consulting