Wynajem kamperów Gdańsk | camperadventure.pl

ID:299722

Keywords:

Gda,kamper,Wynajem,pl

Description:

Start Onas Oferta Cennik Nasza flota CARADO T 449 CARADO T 448 BUERSTNER IXEO 660 Zapytaj okampera Kontakt
ZADZWOŃ DO NAS
531 21 00 31

Camper Adventure Wynajmij kampera nawakacje 531 21 00 31 Camper Adventure Kamper tosposób nawolność,
niezależność, niesamowitą przygodę
... iprzeżycia.
531 21 00 31
Camper Adventure wynajem kamperów 796 786 678

Kampery Gdańsk

Odponad 10 lat pasjonujemy się caravaningiem. Dlatego myśląc kampery Gdańsk jesteśmy firmą pierwszego wyboru. Pierwszego Kampera kupiliśmy w2012 roku iobjeździliśmy nim całą Europę. Podróżowaliśmy zarówno wsezonie letnim jak isezonie zimowym, latem morze zimą narty kamperem. Zwiedziliśmy bardzo dużo kamperowych kampingów itych luksusowych jak również kameralnych. Szczególnym sentymentem darzymy Chorwację iWłochy. Postanowiliśmy podzielić się naszymi doświadczeniami izałożyć przyjazną wypożyczalnię kamperów. Naszym zamierzeniem niejest jedynie wynajęcie kampera naszemu Klientowi . Zależy nam przede wszystkim natym aby zarazić Go naszą pasją, doradzić jak najbezpieczniej iprzyjemnie podróżować kamperem, odkryć uroki caravaningu. Wszystko potoaby nasz Klient był zachwycony zeSwoich wakacji kamperem. Oferujemy wynajem kamperów wGdańsku iwynajem kamperów wGdyni. Jako miłośnicy kamperowania interesujemy się również zagadnieniami technicznymi dotyczącymi jakości kamperów. Ztego względu donaszej floty wynajmu Kamperów wTrójmieście należą kampery najlepszego producenta kamperów wEuropie – niemieckiej grupy Hymer.

Wynajmij kampera już dziś!

Kontakt

Oferta

Oferujemy możliwość wynajmu nowoczesnych iluksusowych samochodów kampingowych (kampery wynajem) omocy min. 130 KM. Są tosamochody 5-6 miejscowe. Dwa znaszych kamperów zakupiliśmy w2020 r. Doprowadzenia , kierowania kamperem ( wynajem kampera wTrójmieście) wystarcza prawo jazdy kat. B.Wszystkie kampery wyposażone są wrozkładaną markizę firmy Thule, bagażnik rowerowy, ogrzewanie postojowe, zaplecze kuchenne isanitarne, lodówkę itelewizor. Dysponujemy również kamperem wyposażonym wklimatyzację postojową.Więcej informacji wzakładce oferta.

CARADO T 449

KamperSezon niski
Sezon średni
Sezon wysoki
1 X - 28 IV29 IV - 18 VI; 5 - 30 IX19 VI - 4 IX Carado T 449od329 złod429 złod519 zł Carado T 448od349 złod449 złod539 zł Buerstner Ixeo Time 660od319 złod399 złod469 zł Warunki wynajmu

* Majówka (1-4 maja) liczona jest jako sezon wysoki
** Weekend obejmujący Święto Bożego Ciała liczony jest jako sezon wysoki
*** Święta Bożego Narodzenia, Wielkanocne orazSylwester liczone są jako sezon średni.
Obowiązkowa kaucja wwysokości 5.000 zł.

Wszystkie ceny są cenami netto.

Kamper Centrum Sp. zo.o.

<<< Thank you for your visit >>>

Websites to related :
Hradecká paroplavební společ

Paroplavba Hradec Králové Hradecká paroplavební společnost vznikla v roce 1998. Jejími zakladateli jsou Jaroslav Kostkan a Zden

Teachers Plus Credit Union - Hom

Skip To ContentLogin To Online Banking Home RatesContact UsYour Credit UnionCareersFind Branch/ATMIn Our Community

Catering Dietetyczny Gdańsk

Contec Professional: Pro Cleanin

Products

Arcolis Suite - cross platform a

Country UNITED STATESCHINAGERMANYFRANCEINDIAITALYJAPANKOREA (SOUTH)RUSSIAN FEDERATIONSWITZERLANDSPAINPO

Plán akcí na rok 2021 | Čsch

ČSCH Velké HošticeNávštěvnost:11 / 24031Plán akcí na rok 2021

LBMC Employment Partners, LLC -

Stay In TouchContactLoginLBMC Family of Companies LBMC Main MenuLBMC Main MenuAbout UsLeadershipServicesInsights &#038; PerspectivesC

przewodnikvr.pl

Welcome to the home of przewodnikvr.plTo change this page, upload your website into the public_html directoryDate Created: Wed Jan 1 18:18:21 2020